Klantenservice

Klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0900 - 80 11

(gebruikelijke belkosten) 

Van maandag t/m zaterdag 9.00 - 19.00 uur. 
Niet op zon- en nationale feestdagen.

Wat kunnen we voor je doen?

Vul het juiste formulier in en we helpen je snel.
 

Behandeltermijnen

Vragen en klachten
Wij streven ernaar je vraag binnen 5 werkdagen en je klacht binnen 15 werkdagen te behandelen.

Claim
We streven ernaar je ingediende claim binnen 15 werkdagen te behandelen. Je ontvangt bericht of je claim is toegewezen of afgewezen. 

Bezwaar proces verbaal
Wij streven ernaar je reactie op het proces-verbaal binnen 28 werkdagen te beantwoorden. 

Reisnieuws

  • Rookvrij overvaren

    19 oktober 2017
    Nieuwsbericht, Reisnieuws
    Vanaf 1 januari 2018 is het niet meer toegestaan om op GVB veerponten te roken. De gemeente Amsterdam heeft dit besloten en GVB...
  • Veel belangstelling voor model nieuwe 15G tram

    12 september 2017
    Nieuwsbericht, Reisnieuws
    Reizigers, belangengroepen en andere geïnteresseerden hebben deze zomer kennisgemaakt met de nieuwe 15G tram van GVB. De...