Klantenservice

Klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0900 - 80 11

(gebruikelijke belkosten) 

Van maandag t/m zaterdag 9.00 - 19.00 uur. 
Niet op zondag en de nationale feestdagen: 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaart, 2e Pinksterdag, 1e en 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag.

Wat kunnen we voor je doen?

Vul het juiste formulier in en we helpen je snel.
 

Behandeltermijnen

Vragen en klachten
Wij streven ernaar je vraag binnen 5 werkdagen en je klacht binnen 15 werkdagen te behandelen.

Restitutie
We streven ernaar je ingediende restitutie-aanvraag binnen 15 werkdagen te behandelen. Je ontvangt bericht of je aanvraag is toegewezen of afgewezen. 

Bezwaar proces verbaal
Wij streven ernaar je reactie op het proces-verbaal binnen 28 werkdagen te beantwoorden. 

Reisnieuws

  • Staking streekvervoer op 4 januari 2018

    3 januari 2018
    Nieuwsbericht, Reisnieuws
    Voor donderdag 4 januari is een staking afgekondigd bij het streekvervoer. GVB is als stadsvervoerder geen onderdeel van deze...
  • Stem op de beste GVB-reisverbetering van 2017

    11 december 2017
    Nieuwsbericht, Reisnieuws
    Onder de noemer ‘Waar word jij als reiziger blij van’, kun je vanaf vandaag kiezen welke reisverbetering jij het beste vindt....